رئیس جمعیت هلال احمر تفرش خبر داد برپایی 3 ایستگاه سنجش سلامت در تفرش

پایگاه خبری تفرش:

رئیس جمعیت هلال احمر تفرش از برپایی سه ایستگاه سنجش سلامت در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: برپایی 3 ایستگاه سنجش سلامت در تفرش

مجید حسین‌جمال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: همزمان با هفته فرهنگی تفرش برنامه‌های متنوعی توسط دستگاه‌های مختلف در این شهرستان اجرا می‌شود که جمعیت هلال احمر نیز برنامه‌های ویژه‌ای را در دستور کار قرار داده است.

وی تصریح کرد: برپایی ایستگاه سلامت در سه نقطه شهری به منظور سنجش فشار خون و تست قند شهروندان، عضوگیری جمعیت هلال احمر، آموزش امداد و کمک‌های اولیه به علاقمندان، افتتاح نمایشگاه تجهیزات امدادی، تجلیل از خیرین جمعیت هلال احمر، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و... بخشی از این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

رئیس جمعیت هلال احمر تفرش برپایی ایستگاه آموزش کمک‌های اولیه و ایمنی برای آحاد مردم به صورت چهره به چهره با پخش بروشور و سی‌دی آموزشی و صعود و فرود امدادی از ارتفاع همزمان با همایش پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری مسابقات طناب‌کشی در بین امدادگران و  برگزاری مسابقه چادرزنی را از دیگر برنامه‌های این جمعیت در هفته فرهنگی عنوان کرد.

جمال در ادامه از آغاز دوره‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه ویژه دانشجویان دانشگاه تفرش خبر داد و گفت: 60 نفر از دانشجویان خواهر و برادر دانشگاه تفرش زیر پوشش این آموزش‌ها قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: این دوره آموزشی در سه مقطع مقدماتی و تکمیلی برگزار می‌شود که شامل دو دوره مقدماتی و یک دوره تکمیلی است و کسانی که این دوره‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارند می‌توانند در دوره‌های تخصصی‌تر امداد و نجات از جمله امداد کوهستان، جاده، آوار، سیلاب و... شرکت کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 1:0 | نویسنده : میثم اله وردی |